Afsluiten met Stedentrip - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sven Opijnen - WaarBenJij.nu Afsluiten met Stedentrip - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sven Opijnen - WaarBenJij.nu

Afsluiten met Stedentrip

Door: Sven van Opijnen

Blijf op de hoogte en volg Sven

10 April 2014 | Verenigde Staten, New York

Dan me laatste weekje in. Om te beginnen vliegen van Cancun naar New York. In de ochtend in Cancun weg, waar het begin van de ochtend al ruim 30 graden was. Lekker op slippertjes en korte broek naar het vliegtuig. Van te voren niet helemaal bedacht dat ik laat in de avond aankwam in New York, waar het nog maar 15 graden was. Toch stukje kouder dit, zeker in korte broek.

Gelukkig was me overnachting al geregeld, dit hoeft om 11 uur in New York niet meer te doen. Contact gehad met reisgenoot in Costa Rica, Nicky, die zei kom maar bij mij slapen voor een nachtje midden in New York. Goed geregeld dus, want die hostels/hotels waren toch iets duurder dan de rest van me reis haha.

Dag erna maar eens de stad gaan bekijken, aangezien me moeder pas halverwege de middag kwam. Maar naar Time Square gegaan, gigantisch dit. Na 5 maanden weer in een stad, en wat voor stad, gigantisch alles.
In de middag weer naar 5 maanden me moeder gezien. Toch wel apart dit. Was meer super gezellig meteen en genoeg te vertellen elkaar natuurlijk naar 5 maanden.

Van te voren hadden we een programma gemaakt voor de hele week. Het was dus flink rennen dus weer en voor het eerst weer een schema sinds 5 maanden. Dit was wel weer even wennen haha. In een week tijd dus alle grote bezienswaardigheden gezien. Van het Empire State Building tot Central Park en het Yankee's Stadium en het Vrijheidsbeeld.

Een super mooie laatste week dus om af te sluiten en samen door New York te lopen. Een super stad waar zeker nog een keer terug wil. Gelukkig niet zo ver vliegen dus moet kunnen;).

Nu weer thuis... Weer heel wat anders. Op Schiphol stonden Manon, me vader, broertjes en vrienden. Even namen ze me nog in de maling dat ze vanuit het programma Hello Goodbye er nog stonden. Gelukkig niet.

Nu weer thuis. Ook weer super om iedereen te zien. Al mis me hangmat in de zon toch wel klein beetje..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Sven

Actief sinds 01 Jan. 2013
Verslag gelezen: 24337
Totaal aantal bezoekers 44792

Voorgaande reizen:

19 Juni 2013 - 27 Juni 2013

New York

19 Maart 2013 - 13 Juni 2013

Midden Amerika

06 Maart 2013 - 17 Maart 2013

Fiji Eilanden

07 Januari 2013 - 06 Maart 2013

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: